HTML

Szebb Mosoly

A hollywoodi mosoly, ami hiába klisé, szeretjük. Filmsztárok ragyogó fogsorral és amit gondolunk róluk. Bloggerek írnak csillogásról, hófehér mosolyokról, sztárokról. Vagy éppen magukról. Blogger vagyok, írok én is!

Archívum

2011.08.06. 00:30 Jess_

Hármaska mosolya

Még kis suttyó koromban nagyon szerelmes voltam az Amerikai pite egyik főszereplőjébe. Ő volt Vicky, akit Tara Reid alakított. Vadító test, olyan szemek mint egy ír táj eső után, és egy hihetetlenül szép mosoly. Olyan szép, amit ritkán látni. Pár hónapja azonban mégis találkoztam egy lánnyal, aki bizony felvette vele a versenyt.

Ő volt Hármaska. Azt mondta, hogy azért szeret velem lenni, mert én még akkor is meg tudom nevettetni, amikor szomorú. Akkoriban sajnos volt rá oka, hogy szomorkodjon, éppen ezért volt olyan különleges amikor mosolygott.

Egy kicsit elszomorít, hogy nem úgy alakultak a dolgok kettőnkkel ahogy terveztem. Sajnálnám, ha többé nem láthatnám azt a mosolyt.

Már több mint fél éve nem beszéltem vele. Vajon még mindig olyan szép a mosolya? Hmm... ezt muszáj kiderítenem. ;)

Címkék: mozi jess szebbmosoly

A bejegyzés trackback címe:

https://szebbmosoly.blog.hu/api/trackback/id/tr943135642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása